Merhaba, eski konuya arka arkaya yazmaktan yazamadım buraya yazıyorum. Dediğim gibi bireysel ve eski domaine kalmış bir başvurum var bunu silip yeniden başvurmak istiyorum ne yapmam gerekiyor?