• 24-09-2023, 16:02:29
    #1
    Vodafone hatta ek telefon alınır mı? Infinix hot 20 telefon var 725tl aylık ödemesi var. Kredi kartım yok ondan dolayı alamıyorum diğer yerlerden.
  • 24-09-2023, 16:07:04
    #2
    Tavsiye etmem çok koyuyorlar üstüne
  • 24-09-2023, 16:07:50
    #3
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye etmem çok koyuyorlar üstüne
    evet yaklaşık 2k TL fark var fakat kredi kartım yok o yüzden diğer yerlerden de alamıyorum
  • 24-09-2023, 16:27:04
    #4
    Hot 20 da alınmaya değmez hocam hepsinin kronik bir sorunu var bu infinixlerin
  • 24-09-2023, 17:49:12
    #5
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hot 20 da alınmaya değmez hocam hepsinin kronik bir sorunu var bu infinixlerin
    tavsiyen nedir?
  • 24-09-2023, 18:24:05
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiyen nedir?
    Kredi kartı çıkarmak veya tanıdık bir telefoncu var ise kaçak Note 8 pro sıfır olması daha iyi olur ömürleri 4 5 yıl zaten. Tanıdıksa taksit taksit ödenir veya tümden ödemek kaçak olunca ucuz oluyor.
  • 24-09-2023, 18:25:19
    #7
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı çıkarmak veya tanıdık bir telefoncu var ise kaçak Note 8 pro sıfır olması daha iyi olur ömürleri 4 5 yıl zaten. Tanıdıksa taksit taksit ödenir veya tümden ödemek kaçak olunca ucuz oluyor.
    hiç tanıdık telefoncu yok maalesef