• 24-09-2023, 12:35:25
    #1
    Mobilde önceden özel mesajlara beğen yapabiliyordum ama yapamıyorum ama benim mesajlarımı beğeniyorlar bu nasıl yapılıyor acaba ya da bende neden olmuyor
  • 24-09-2023, 12:37:13
    #2
    H.burada Bozum İşlemleri
    Üzerine 2 kere tıklayınca
  • 24-09-2023, 12:37:18
    #3
    Rakipsiz
    Tema ayarlarından özel mesaj beğenisi aktif mi ? Kontrol edin sizin ve karşı tarafın açıksa beğenebilirsiniz.
  • 24-09-2023, 12:37:39
    #4
    double click yapın
  • 24-09-2023, 12:38:52
    #5
    Qui non proficit, deficit



  • 24-09-2023, 12:42:18
    #6
    Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema ayarlarından özel mesaj beğenisi aktif mi ? Kontrol edin sizin ve karşı tarafın açıksa beğenebilirsiniz.
    Tema ayarlarından pasifmiş arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum