• 23-09-2023, 12:35:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba hocalarım. Benim aklıma şu 1 haftadır bir konu takıldı. Neredeyse herkes her kategoride konu açıyor. Ticari olsun normal olsun, aktiflik akşam +35000,36000 iken bir konu açıldığında minimum 1000 kişi katılmalı olması gerekmez miydi? 1 Konu açtığımda en fazla 20 25 kişi katılıyor(çok dikkat çeken gündem haberleri).
  • 23-09-2023, 12:36:58
    #2
  • 23-09-2023, 12:38:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    En basit örnek:
  • 23-09-2023, 12:38:15
    #4
    R10da binlerce konu var aramalardan gelen insanlar var veya r10 açık olupta bilgisayarda işlerini yapan insanlar var ayrıca ilgi alanına girmeyen konuya insanlar girmezler bunlarıda hesaba katın.
  • 23-09-2023, 12:38:29
    #5
    Ben telefonda arka sekmede açık bıraksam bile online gözüküyom belki o tarz bir şeyden dolayıdır
  • 23-09-2023, 12:38:53
    #6
  • 23-09-2023, 12:40:25
    #7
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Biraz orantısız sayılar
  • 23-09-2023, 12:51:24
    #8
    Yani R10 bizi kandırıyor mu?
  • 23-09-2023, 13:05:12
    #9
    O giriş sayılarına ziyaretçiler de dahil. Fare ile üzerinde geldiğinizde neredeyse %90'ının ziyaretçilerden oluştuğunu görürsünüz.