Ben 12'den 15'e geçtim. Normal olanından sipariş verdim. Pro verecektim ama extra bir kaç özellik benim işime yaramayacağından gereksiz gördüm.
Hatta 12'de bana yetiyor , 15 bile gereksizdi benim için ama değişiklik olması adına model yükselteyim dedim.
14 kullanıyor olsaydım 15'e kesinlikle geçmezdim. 12den bile geçerken bir kaç özellik dışında ilgimi çeken bir şey görmedim.
iPhone 15 alınır mı ?
9
●378