Ben 12'den 15'e geçtim. Normal olanından sipariş verdim. Pro verecektim ama extra bir kaç özellik benim işime yaramayacağından gereksiz gördüm.

Hatta 12'de bana yetiyor , 15 bile gereksizdi benim için ama değişiklik olması adına model yükselteyim dedim.

14 kullanıyor olsaydım 15'e kesinlikle geçmezdim. 12den bile geçerken bir kaç özellik dışında ilgimi çeken bir şey görmedim.