• 22-09-2023, 16:32:44
    #1
    Merhaba denizbank vadeli hesabında güncelleme yaptı ve faizi %41 yaptı benimde pasif gelir araçlarımdan birisi faiz şuan baska bankadayım ve arada çok büyük fark var denizbank kullanan arkadaşların olumlu ve olumsuz görüşlerini almak isterim
  • 22-09-2023, 16:33:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sıkıntısız hocam yüzde 41 le devam ediyoruz.
  • 22-09-2023, 16:34:15
    #3
    Ben iki ay önce geçiş yaptım hocam, uygulaması ve müşteri hizmetlerinden çok memnunum. Vadeli için mutlaka şubeye gidin. Nakit miktarınıza göre oranı yükseltebiliyorlar.


    Bilall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba denizbank vadeli hesabında güncelleme yaptı ve faizi %41 yaptı benimde pasif gelir araçlarımdan birisi faiz şuan baska bankadayım ve arada çok büyük fark var denizbank kullanan arkadaşların olumlu ve olumsuz görüşlerini almak isterim
  • 22-09-2023, 16:44:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    5 senedir kullanıyorum ve her konuda fazlasıyla memnunum.
  • 22-09-2023, 16:46:30
    #5
    kullanıyorum 4 yıldır faizi fazla onun dışında güzel
  • 22-09-2023, 16:53:41
    #6
    Hocam denizbank gibisi yok bende 7 yıldır kullaniyorum
  • 22-09-2023, 17:08:34
    #7
    Yorumlarınız için teşekkürler kimlik kartım hasarlı olduğu için online hesap açamadım şubeden görüşeceğim ve faiz oranını yükseltme ihtimalleri var mı soracağım teşekkür ederim