• 22-09-2023, 13:40:54
    #1
    Telefonum arabada carplaye bağlıyken telefonu video çekmek için açarsam aracın müziğin sesi kısılıyor. Android de böyle bir sorun yaşamıyordum. Bunu nasıl çözebilirim?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Telefonum arabada carplaye bağlıyken telefonu video çekmek için açarsam aracın müziğin sesi kısılıyor. Android de böyle bir sorun yaşamıyordum. Bunu nasıl çözebilirim?
      Hocam kamerada fotoğraf modundayken basılı tutarsanız video çeker ve sesi kısmaz
  • 22-09-2023, 13:42:07
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonum arabada carplaye bağlıyken telefonu video çekmek için açarsam aracın müziğin sesi kısılıyor. Android de böyle bir sorun yaşamıyordum. Bunu nasıl çözebilirim?
    Hocam kamerada fotoğraf modundayken basılı tutarsanız video çeker ve sesi kısmaz
  • 22-09-2023, 13:43:08
    #3
    Bunun bir çözümü yok hocam malesef. En azından benim bilgiğim kadarıyla. Zamanında bayağı bir uğraşmıştım. Bende çekip arkaya müzik koyup paylaşıyorum
  • 22-09-2023, 13:44:53
    #4
    RCON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kamerada fotoğraf modundayken basılı tutarsanız video çeker ve sesi kısmaz
    Helal 😊👏👏👏