• 22-09-2023, 04:35:21
    #1
    Merhabalar,

    ön satıştan alsak telefonu değerlenir mi yoksa sadece dolar/tl makasını mı korur daha öncelerde nasıl olmus bir alt model dolar olarak ucuzlamış fakat tl olarak dolar kurundan dolayı yükselmiş.

    Ama ön satıştan alıp değerlenme durumu olur mu
  • 22-09-2023, 04:40:17
    #2
    1.5 ay sonra teslim edilir
  • 22-09-2023, 04:51:21
    #3
    Dolar almakla aynı şey hocam.
  • 22-09-2023, 08:23:00
    #4
    Hepsiburada vade farksız 6 taksitle ve Yapıkredi ye 3ay erteleme ile satıyor benim de aklımı çekiyor bu durum. Normalde taksit yapılamıyor ama bu nasıl oluyor ki?
  • 22-09-2023, 09:02:01
    #5
    23:59 telefon başındaydım 28eylül - 2 ekim teslimatından 512gb natural titanyum pro max aldım.
  • 22-09-2023, 09:15:59
    #6
    ProMAx sonra mı çıkıyor?
  • 30-09-2023, 16:37:19
    #7
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23:59 telefon başındaydım 28eylül - 2 ekim teslimatından 512gb natural titanyum pro max aldım.
    teslim tarihinde değişiklik oldu mu hocam ?
  • 30-09-2023, 16:45:17
    #8
    muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada vade farksız 6 taksitle ve Yapıkredi ye 3ay erteleme ile satıyor benim de aklımı çekiyor bu durum. Normalde taksit yapılamıyor ama bu nasıl oluyor ki?
    Kredi şeklinde satıyordur.
  • 30-09-2023, 17:52:35
    #9
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teslim tarihinde değişiklik oldu mu hocam ?
    hayir, hatta 29u teslim edildi sabahtan.