Merhabalar,

ön satıştan alsak telefonu değerlenir mi yoksa sadece dolar/tl makasını mı korur daha öncelerde nasıl olmus bir alt model dolar olarak ucuzlamış fakat tl olarak dolar kurundan dolayı yükselmiş.

Ama ön satıştan alıp değerlenme durumu olur mu