• 21-09-2023, 22:31:06
    #10
    3-5 gün sarjı dayanan saatleri sevmiyorum bide gece uyurken rahatsız eden saatleri büyük saat hoşuma gitmiyor nedense, mümkünse banyo yaparken çikarmayacağim saat olsun

    Bu yüzden mi band 6 kullaniyorum hamam da bile sorun yaşamadım +15 gün sarji gidiyor daha ne olsun
  • 21-09-2023, 22:31:08
    #11
    Hiç kullanmadım ve kullanma ihtiyacı duymadım.
  • 21-09-2023, 22:32:25
    #12
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 gün sarjı dayanan saatleri sevmiyorum bide gece uyurken rahatsız eden saatleri büyük saat hoşuma gitmiyor nedense, mümkünse banyo yaparken çikarmayacağim saat olsun

    Bu yüzden mi band 6 kullaniyorum hamam da bile sorun yaşamadım +15 gün sarji gidiyor daha ne olsun
    Tabii amaçlar ve araçlar konusu ile beklentilerimiz önemli. Şarj konusu özellikle bu cihazlarda çok çok dikkat edilmesi gereken bir unsur. Maalesef bir gün dayanıyor cihazın şarjı… Uyurken çıkarıyorum ben
  • 21-09-2023, 22:33:08
    #13
    Egobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kullanmadım ve kullanma ihtiyacı duymadım.
    Tercih meselesi tabii. İlk etapta bana çok çetrefilli geliyordu ve saati bile şarja takmamın gerekmesi sinir bozucuydu…
  • 21-09-2023, 22:34:36
    #14
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii amaçlar ve araçlar konusu ile beklentilerimiz önemli. Şarj konusu özellikle bu cihazlarda çok çok dikkat edilmesi gereken bir unsur. Maalesef bir gün dayanıyor cihazın şarjı… Uyurken çıkarıyorum ben
    Hocam ben bi dönem kullandim 2 günde bir sarji gidiyordu çikarip sarja koyuyordum sonra takmayi unuttum evde kaldı derken bi baktım benden bağı kopmuş takip çikardiğim için üşengeçlik ve unutkanlikta diyebiliriz
  • 21-09-2023, 23:39:38
    #15
    Her ne kadar arada kullanmayı bıraksamda yıllardır çeşit çeşit akıllı bileklik veya saat kullandım. Şuan Apple Watch Ultra var ve sadece görüntüsü için takıyorum diyebilirim. Bir türlü bu saatlere vs alışamadım. Ben de gariplik olabilir.
  • 21-09-2023, 23:46:00
    #16
    Huawei gt3 pro ve apple watch kullanıyorum.
    Apple’ın şarj problemi can sıkıcı. Huawei 20-25 gün götürüyor.
  • 22-09-2023, 02:31:00
    #17
    watch var bende de, şarja takmaya üşeniyorum genelde şarjsız şekilde takıyorum
  • 22-09-2023, 05:55:57
    #18
    Kurumsal PLUS
    Apple Watch kullanıyorum gayet kullanışlı ve şık duruyor sarjı hızlı bitmese daha güzel olcak