Egobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kullanmadım ve kullanma ihtiyacı duymadım.
Tercih meselesi tabii. İlk etapta bana çok çetrefilli geliyordu ve saati bile şarja takmamın gerekmesi sinir bozucuydu