• 20-09-2023, 23:06:28
    #1
    Tarayıcıdan girdiğimde mail ve şifre istiyor mobil uygulamada kullanıcı adı ve şifre istiyor. Tarayıcıdan giriyorum mobilden giremiyorum. Kullanıcı adı diye bir şeyde hatırlamıyorum hiç ben hep mail ile giriyordum tarayıcı ve mobilde
  • 20-09-2023, 23:08:16
    #2
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcıdan girdiğimde mail ve şifre istiyor mobil uygulamada kullanıcı adı ve şifre istiyor. Tarayıcıdan giriyorum mobilden giremiyorum. Kullanıcı adı diye bir şeyde hatırlamıyorum hiç ben hep mail ile giriyordum tarayıcı ve mobilde
    payoneer mail ile giriş yapabilirsiinz userid pcden girdiğiniz de görürsünüz.
  • 20-09-2023, 23:10:25
    #3
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    payoneer mail ile giriş yapabilirsiinz userid pcden girdiğiniz de görürsünüz.
    işte onu soruyorum hocam tarayıcıdan girdikten sonra nerede yazıyor userid Müşteri kimliği yazıyor Ad soyad yazıyor kullanıcı adı yazmıyor
  • 20-09-2023, 23:16:45
    #4
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte onu soruyorum hocam tarayıcıdan girdikten sonra nerede yazıyor userid Müşteri kimliği yazıyor Ad soyad yazıyor kullanıcı adı yazmıyor
    mail adresiniz kullanıcı adınız zaten onu yazın sms alamadım suanda gösteremiyorum
  • 20-09-2023, 23:23:07
    #5
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail adresiniz kullanıcı adınız zaten onu yazın sms alamadım suanda gösteremiyorum
    mobil uygulamada kullanıcı adı kısmına maili yazıyorum yanlış diyor tarayıcıdan giriyor