• 20-09-2023, 21:23:41
    #1
    Şimdiye kadar basit kargo ile çalışıyordum ama e ticaret yapmak gerekiyormuş yapmadığım için banlandım. Geçen bir faturaya üye oldum burası iyiymiş dedim bir kargo gönderdim ardından aboneliğizi seçin diye bir şey çıktı. Meğersem aylık 200 küsür tl ücreti varmış. Zaten ayda bir veya iki kargo gönderiyorum. Uyguna kargo gönderme yolunu bilen var mı?
  • 20-09-2023, 21:24:35
    #2
    Gardrops ücretsiz kargo+0 komisyon
  • 20-09-2023, 21:24:50
    #3
    yok
  • 20-09-2023, 21:26:16
    #4
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardrops ücretsiz kargo+0 komisyon
    oralar aklıma gelmedi değil ama bir müddet sonra hesabı yakalarlar mı onu düşündüm
  • 20-09-2023, 21:27:46
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oralar aklıma gelmedi değil ama bir müddet sonra hesabı yakalarlar mı onu düşündüm
    Ürünleri oradan satarsaniz bir sorun olmaz
  • 20-09-2023, 21:28:48
    #6
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünleri oradan satarsaniz bir sorun olmaz
    öyle bir şansım yok maalesef müşteriyi oraya yönlendirmem sıkıntı olur çünkü bazıları uygulamayı bilmiyor bile
  • 20-09-2023, 21:44:55
    #7
    Gardrops en iyisi hocam o konuda bedava kargo
  • 21-09-2023, 00:34:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kendinize bir dolap hesabı açın örnek veya ailenizin veya eşinizin adına açın sonra ürün yükleyin ve fiyatı 100 TL göre ayarlayın isterseniz 49,99 da yaza bilirsiniz o size kalmış sizde ürün almak isteyen müşterilerden adres alarak sanal kart oluşturarak sen kendin bı nevi müşteriysin sipariş geçiyorsun hem kargo uyguna gelir hemde aile bireyi veya eşiniz olduğu içinde o para gene size döner bı kaç TL kesintisi ile😁
  • 21-09-2023, 01:23:09
    #9
    feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendinize bir dolap hesabı açın örnek veya ailenizin veya eşinizin adına açın sonra ürün yükleyin ve fiyatı 100 TL göre ayarlayın isterseniz 49,99 da yaza bilirsiniz o size kalmış sizde ürün almak isteyen müşterilerden adres alarak sanal kart oluşturarak sen kendin bı nevi müşteriysin sipariş geçiyorsun hem kargo uyguna gelir hemde aile bireyi veya eşiniz olduğu içinde o para gene size döner bı kaç TL kesintisi ile😁
    aynısını yazacaktım 😂😂
    gardrops ve dolap ikiside en son böyle idi sanırım