Merhabalar,
%50 Reklam hizmeti aldım üyenin ismini söylemeyeceğim kişiye test etmek için 250 TL ödeyip 500 TL'lik reklam aldım.Kişi 100 TL daha aldı postu kendisi yapmak için ve cloacker adında Smm reklamı çıkmak için cloackearin olmadan reklam verilmeyeceğini söyledi bende 300 TL ücret attım 50 TL olan ücreti sonra atacağımı söyledim kişide onayladı.17 Eylül Pazar Günü 3 Gün önce oldu 300 TL ücreti attım ve kişiye dekontu ilettim ve reklam için işlemleri başlatmasını söyledim.Kişi 1 saat sonra eve geçip işlemleri başlatacağını söyledi.18 Ağustos Pazartesi günü reklamı yayınlayacağını söyledi sabah yazdı bende öğleden sonra bilgi almak için kişiye yazdım ve kişi bana 6 saat boyunca bilgi vermemesi sebebiyle iade istediğimi ve iban bilgilerimi ilettim.Ardından iade istedikten sonra bana döndü ve reklamı gönderdiğini söyledi bende tamam diyip bekledim.Geri dün 19 Ağustos günü ben yazıp reklamın yayınlanıp yayınlanmaması ile bilgi almak için yazdım ve reklamın reddedildiğini söyledi ve postu ve diğer şeyleri güncelleyip tekrar göndereceklerini söyledi bende bekledim.Bugünde reklam yayınlandı denildi ama sitemde kayıt olan kişi yok kişi ile görüşmemizde kişiye şu soruyu yöneltim:
Ben Şimdi müşteri gelir veya gelmez ama 1 tane dahi gelecektir diyebilir misiniz?
%50 Reklam Veren Kişi Hocam her halükarda gelir. Daha önce çıktığıma dair tecrübwlwrle söylüyorum
(Mesajlarda yanlış yazılma olabilir şikayet konusu açılırsa değişiklik olmaması adına kopyala yapıştır yaparak yazılmıştır.)
Adında cevap verdi ama tık yok ve kişiden reklamdan bilgi için analizlerini vb. istedim sadece bekliyorum.
Şikayet Konusu Açmalımıyım?
1
●282
- 20-09-2023, 19:45:28