
Şimdi ben bu borç için ödeme ekranından ayarları bu şekilde yaptım;

Ama özellikle harç oranı kısmını vs. anlamadım. Bu ayarlar ile ödeme yaptığımda yeterli oluyor mu? Yanlış bir şey var mı?
Son hali aşağıdaki şekilde oluyor;

