Merhaba, UYAP'ta bir haciz dosyası var. Borç bilgisi aşağıdaki gibi;
Şimdi ben bu borç için ödeme ekranından ayarları bu şekilde yaptım;
Ama özellikle harç oranı kısmını vs. anlamadım. Bu ayarlar ile ödeme yaptığımda yeterli oluyor mu? Yanlış bir şey var mı?
Son hali aşağıdaki şekilde oluyor;