• 18-09-2023, 13:54:51
    #1
    Merhaba, UYAP'ta bir haciz dosyası var. Borç bilgisi aşağıdaki gibi;



    Şimdi ben bu borç için ödeme ekranından ayarları bu şekilde yaptım;



    Ama özellikle harç oranı kısmını vs. anlamadım. Bu ayarlar ile ödeme yaptığımda yeterli oluyor mu? Yanlış bir şey var mı?

    Son hali aşağıdaki şekilde oluyor;

  • 18-09-2023, 13:57:28
    #2
    dosya avukatı ıle görüşün 1k kapatırsınız hocam bunu
  • 18-09-2023, 13:58:47
    #3
    Büyük ihtimalle açık bakiye kalır hocam ödemeyi 50-100TL fazla yapın
  • 18-09-2023, 14:00:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bir avukat olarak arkadaşı arayın yardımcı olacaktır onun hesabına havale yaparsınız ........... nolu icra ödemesi diye açıklama yazarsınız bu miktarın altında bir para ödersiniz
  • 18-09-2023, 14:01:06
    #5
    Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dosya avukatı ıle görüşün 1k kapatırsınız hocam bunu
    Avukatın hiç bir iletişim bilgisi yokki. İlgili icra dairesini de 100 kere aramama rağmen ulaşmak mümkün değil.
  • 18-09-2023, 14:01:59
    #6
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir avukat olarak arkadaşı arayın yardımcı olacaktır onun hesabına havale yaparsınız ........... nolu icra ödemesi diye açıklama yazarsınız bu miktarın altında bir para ödersiniz
    Avukatın iletişim bilgilerini nereden bulabilirim?

  • 18-09-2023, 14:03:28
    #7
    Hocam direk siz tutarı ödeyin zaten fark varsa tekrar sorguladığınızda ilerleyen zamanda görünüyor. ama @mhmtycl; hocamın dediği gibi biraz fazla atın ne olur ne olmaz.
  • 18-09-2023, 14:04:38
    #8
    VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukatın iletişim bilgilerini nereden bulabilirim?

    https://sinantasdemir.av.tr/
  • 18-09-2023, 14:04:55
    #9
    YeniceriResul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direk siz tutarı ödeyin zaten fark varsa tekrar sorguladığınızda ilerleyen zamanda görünüyor. ama @mhmtycl; hocamın dediği gibi biraz fazla atın ne olur ne olmaz.
    Avukatla görüşürsem 300-400 daha az ödeyeceğimi söylemiş arkadaşlar ama nasıl ulaşabileceğimi araştırıyorum şu an. Hem de direk avukatla görüşmek daha garanti olur.