Arkadaşlar Merhaba,
Daha önce araba alacağıma ilişkin konu açmıştım bugün bir arkadaşım bu aracı bana tavsiye etti ve piyasa fiyatının altında bir rakama vermeyi teklif etti.
Sizce 2008 Model Wv Jetta Otomatik 305 Bin Km alınır mı?
Araçta değişen yok temizlik boyası var yanlarda,
Tavan, bagaj kaput orijinal.
Hasar Kaydı 15 Bin TL,
Arkadaşıma çok sevip güveniyorum ancak araçlar hakkında çok bilgili değilim,
Desteğiniz için teşekkür ederim.
2008 Model Wv Jetta Otomatik alınır mı?
15
●478
- 16-09-2023, 18:07:23Şanzıman veya motor yenilenmiş mi? Hiç ellenmemişse arabanin yaninada 50-100k masraf olacak şekilde alın.
- 16-09-2023, 18:09:43Üyeliği durdurulduİlan linkini özelden atar mısınız, net bilgi vereyim
- 16-09-2023, 18:28:29Maalesef TR de durumlar böyle biliyorsunuz.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2023, 18:50:10Wv marka olunca sorun yaşamam diyordum ama sıkıntı çıkar mı kesin abi ?bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soracağım bunu yapılı olması daha iyi o zaman ?miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle