Arkadaşlar Merhaba,

Daha önce araba alacağıma ilişkin konu açmıştım bugün bir arkadaşım bu aracı bana tavsiye etti ve piyasa fiyatının altında bir rakama vermeyi teklif etti.

Sizce 2008 Model Wv Jetta Otomatik 305 Bin Km alınır mı?

Araçta değişen yok temizlik boyası var yanlarda,

Tavan, bagaj kaput orijinal.

Hasar Kaydı 15 Bin TL,

Arkadaşıma çok sevip güveniyorum ancak araçlar hakkında çok bilgili değilim,

Desteğiniz için teşekkür ederim.