• 16-09-2023, 18:05:10
    #1
    Arkadaşlar Merhaba,

    Daha önce araba alacağıma ilişkin konu açmıştım bugün bir arkadaşım bu aracı bana tavsiye etti ve piyasa fiyatının altında bir rakama vermeyi teklif etti.

    Sizce 2008 Model Wv Jetta Otomatik 305 Bin Km alınır mı?

    Araçta değişen yok temizlik boyası var yanlarda,

    Tavan, bagaj kaput orijinal.

    Hasar Kaydı 15 Bin TL,

    Arkadaşıma çok sevip güveniyorum ancak araçlar hakkında çok bilgili değilim,

    Desteğiniz için teşekkür ederim.
  • 16-09-2023, 18:06:07
    #2
    Fiyat ne çektiler hocam?
  • 16-09-2023, 18:07:23
    #3
    Şanzıman veya motor yenilenmiş mi? Hiç ellenmemişse arabanin yaninada 50-100k masraf olacak şekilde alın.
  • 16-09-2023, 18:09:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İlan linkini özelden atar mısınız, net bilgi vereyim
  • 16-09-2023, 18:12:27
    #5
    O kilometrede olan bir araca o kadar para bağlamazdım.
  • 16-09-2023, 18:27:59
    #6
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat ne çektiler hocam?
    400 Bin .
  • 16-09-2023, 18:28:29
    #7
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kilometrede olan bir araca o kadar para bağlamazdım.
    Maalesef TR de durumlar böyle biliyorsunuz.
  • 16-09-2023, 18:34:02
    #8
    Km si yüksek ve üretilmiyor yedek parça sorunu yaşarsın
  • 16-09-2023, 18:50:10
    #9
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Km si yüksek ve üretilmiyor yedek parça sorunu yaşarsın
    Wv marka olunca sorun yaşamam diyordum ama sıkıntı çıkar mı kesin abi ?

    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanzıman veya motor yenilenmiş mi? Hiç ellenmemişse arabanin yaninada 50-100k masraf olacak şekilde alın.
    Soracağım bunu yapılı olması daha iyi o zaman ?