Bursalı arkadaşım var bazen görüşürüz. İstanbul'dan bile pahalı olduğunu söyler. Kendi evi olmasıymış nasıl geçinirdik diye söylüyor. Bekarsanız o parayla geçinilir ama evliysen bilemedim
Bursalı arkadaşım var bazen görüşürüz. İstanbul'dan bile pahalı olduğunu söyler. Kendi evi olmasıymış nasıl geçinirdik diye söylüyor. Bekarsanız o parayla geçinilir ama evliysen bilemedim