neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursalı arkadaşım var bazen görüşürüz. İstanbul'dan bile pahalı olduğunu söyler. Kendi evi olmasıymış nasıl geçinirdik diye söylüyor. Bekarsanız o parayla geçinilir ama evliysen bilemedim
Evliyim hocam