• 15-09-2023, 20:45:28
    #1
    Merhaba, köyümüzde organik bal üretimi yapıyoruz. Çevremize satış yapıyoruz ama elimizde kalan ballar oluyor. Bundan dolayı internetten de satmak istiyoruz.

    Site açıp oradan satış yapsak sorun olur mu? Sağlık bakanlığı vs sorun yaşar mıyız?
  • 15-09-2023, 20:48:00
    #2

    şaka bir yana sıkıntı oluyor diye biliyorum.Tarım ve Orman Bakanlığı izni gerekiyor galiba
  • 15-09-2023, 20:48:53
    #3
    Organik Sertifikası gerekli diye biliyorum hocam yasal olması için şirket kurup mükellef olmanız gerekli
  • 15-09-2023, 20:52:45
    #4
    Hocam o kadar teknik detaylara girip para harcamanıza gerek olduğunu düşünmüyorum. Facebook, instagram gibi sosyal medya uygulamalarında benzer satışlar yapan çok sayıda sayfa var. Herhangi bir yasal düzenleme olduğunu da bu mecralar için zannetmiyorum. r10'da bile konu açarak bal satışı yapabilirsiniz