Sizin arabanızın değerini mekanik açıdan sizden 1 tık iyi olan arabanın fiyatı belirler. O rakamın üzerinde yazdığınız fiyat boş ilandır aranmaz. Ancak daha yukarıda daha kötüler var diyebilirsiniz: o arkadaşlar bu işlerden anlamayıp kime ne verebilirsem diye deniyorlar. Satma amaçları yok. Aracınızı satmak istiyorsanız sizden 1 tık iyi olan aracı bulun ve onun hemen altında değer biçin. Şu an araç piyasası çok durgun bu şekilde bile araçlar aranmıyor.
Siz deyince fiyatlara tekrar baktım, sanırım benimkinin ederi ortalama 600 civarı
sahte site

başlık ne alaka
Daha fazla fikir belirten olur diye dikkat çekmek için yaptım hocam, sizin de fikirlerinizi beklerim
Hocam size ortalama fiyat vermiş zaten. Aracınızın durumuna göre aşağı ve yukarı bantlara çekebilirsiniz diye yorumladım ben. Bu model ve km'nin ortalaması bu şekilde, daha 572binden 647 bine kadar uzanan bir yelpaze var aynı model km için. temizlik durumuna göre belirleyeceksiniz. diye düşünüyorum
Aynen hocam ortalama bu fiyatlardır diye düşünüyorum ben de. Acaba fahis fiyat mı çekiyorum diye korkuyorum bazen ama değil sanırım, fırsatçı gibi olmaktan korkuyorum ama düşündüğüm fiyat fırsatçı fiyatı değil normal fiyatı sanırsam
Sorgulatmak yerine muadillerine baksanız arabanın daha iyi olur hocam bence değeri öyle belirleyebilirsiniz aracınızın
Baktım hocam aynısının ağır hasarlısını 498 bine koyan var
daha az kilometrelisini 710 bine koyan var
Sanırım benimkinin de ederi ortalama 600