ilanların ortalamasını alıp ona göre fiyatlandırma yapıyor ama bu piyasada arabanız 600 değil 750 800 bile edebilir herkes kafasına göre yazıyor zaten
Haklısınız hocam. Keşke araba fiyatları düşse. İnanın bir araba sahibi olarak ben de çok isterim ama işte. Piyasa normale dönse..
Bizim burada ünlü bir söz vardır alırken mi satarken mi diye
Haklısınız. O zaman kendi görüşümü söyleyeyim. Satıcı fiyatım 650 derdim. Alacak olsaydım 550 verirdim. Ama bence ederi 580-600