• 13-09-2023, 02:30:47
    #1
    Merhabalar, borsada tavandan hisse almak mümkün mü sizce?
  • 13-09-2023, 02:32:40
    #2
    neden mümkün olmasın hiç bir şey sonsuza kadar yükselmez

    edit: dolar-tl hariç
  • 13-09-2023, 02:34:35
    #3
    Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden mümkün olmasın hiç bir şey sonsuza kadar yükselmez
    Ondan bahsetmiyorum hocam emir verildiğinde sıraya alıyor ve sırada milyonlarca lot oluyor alamıyorsunuz 2 gündür deniyorum alamadım bir türlü
  • 13-09-2023, 02:41:23
    #4
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, borsada tavandan hisse almak mümkün mü sizce?
    hocam co-location order diye bir şey o şekilde aynı anda tuşa basaran kişiler arasında öncelik hakkı sizin olur. ayrıca büyük bankalar vs öncelik hakkı satın alabilirler bu sayede sıre beklemez veya sıralarını yükseltirler.
  • 13-09-2023, 02:48:42
    #5
    NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam co-location order diye bir şey o şekilde aynı anda tuşa basaran kişiler arasında öncelik hakkı sizin olur. ayrıca büyük bankalar vs öncelik hakkı satın alabilirler bu sayede sıre beklemez veya sıralarını yükseltirler.
    Peki biz bireysel yatırımcıların hiç mi şansı yok bu konuda?
  • 13-09-2023, 02:50:50
    #6
    Hocam tarkim icin diyosaniz tavandan devam etsin sorun degil. Bir kaç gune tavanlar duracak. 280 bin lira bekletiyorum hepsini tarkim e yatiricam.
  • 13-09-2023, 02:51:25
    #7
    Var daha yuksek teklif verin
  • 13-09-2023, 04:07:46
    #8
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki biz bireysel yatırımcıların hiç mi şansı yok bu konuda?
    Bilgim bu kadar maalesef. Algotrade yapıyorsanız yazılımla yapmak bir çözüm olabilir.
  • 13-09-2023, 08:13:53
    #9
    hocam tavandan girmeyin ilk başta mantıklı gelsede elinize verirler şekil A da olduğu gibi 2 gün kazandım sonra taban taban gitmeye başladı çıkamadım da -20k içeri girdik bekliyoruz