• 12-09-2023, 12:54:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    çayın 28’de Trabzon Akçaabat üni için gideceğiz ben ve bir kız arkadaşım.

    2-3 günlük otel lazım kalmak için yurt açılana kadar uygun bildiğiniz yer var mı?

    ayrıca nasıl bir yer güzelmi? İnsanları vs siirten geliyoruz : )
  • 12-09-2023, 12:56:15
    #2
    arap forumlarına yazarsanız daha çok kişi bulursunuz orada olan 😉
  • 12-09-2023, 12:57:43
    #3
    Bi kere gittim Trabzonun her yeri güzel hocam. Bende tercihlerde verdim gelmedi 😃 . Siirtin neresindesin?
  • 12-09-2023, 13:00:30
    #4
    araplar malesef heryeri katletti
  • 12-09-2023, 13:00:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kere gittim Trabzonun her yeri güzel hocam. Bende tercihlerde verdim gelmedi 😃 . Siirtin neresindesin?
    Baykan hocam.
  • 12-09-2023, 13:01:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arap forumlarına yazarsanız daha çok kişi bulursunuz orada olan 😉
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araplar malesef heryeri katletti
    Araplardan kastınız nedir hocam
  • 12-09-2023, 13:01:57
    #7
    Ofisim akçaabatta ev için numaramın sizde olması lazım yazın otelden ziyade ev ayarlarım tanıdıklarda boştaysa evler. İnsanları iyi falat orta yaş kesimle çok göz göze gelip uzun uzunca bakmayın zira kafa yapısı çok eski buradakilerin kaç kez ne bakıyon kavgası yaşadım ben bile bilmiyorum. Küpe vs. Takıyorsanız öküzün trene baktığı gibi bakmaları bazı kişilerin söylenmesi muhtemel.
  • 12-09-2023, 13:02:42
    #8
    Trabzon cennetten bir köşeydi. Birileri tüm kapıları açtı, içerisi cehennem zebanileriyle doldu taştı. Araplar piyasayı yükselttiği için her şey pahalı. İnsanı mutsuz. Denize sıfır olan yerlerde hava boğucu. Allah'ın dağına çıksan yine cennet gibi ama kuş uçmaz, kervan geçmez yerderde bile bir arap mutlaka seni bulup adres soruyor.
  • 12-09-2023, 13:07:36
    #9
    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baykan hocam.
    Ooo baykan. Şeytanderesi nde buzlupinar tesislerinde cok yemek yemisimdir. Malazgirt de 3 yil gorev yaptim. Gidip gelirken muhakkak buzlupinar ds dururduk.