SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baykan hocam.
Ooo baykan. Şeytanderesi nde buzlupinar tesislerinde cok yemek yemisimdir. Malazgirt de 3 yil gorev yaptim. Gidip gelirken muhakkak buzlupinar ds dururduk.