• 11-09-2023, 01:12:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar sms api mevcut numara çekiyorum kod yazdırıyorum herşey sorunsuz ama br kısım hariç 1 numarayı birden fazla kez kullanamazmıyım ?
    tarayıcı açıp kapadığında 2.numarayı çekiyor halbuki 1 numara 2-3 hesapta işe yarıyor
  • 11-09-2023, 01:15:18
    #2
    2. ve 3. hesap sms onayı gerekiyorsa zaten siteler o şekilde sağlamıyor diye biliyorum hocam
  • 11-09-2023, 01:17:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. ve 3. hesap sms onayı gerekiyorsa zaten siteler o şekilde sağlamıyor diye biliyorum hocam
    sağlıyorlar hocam kendim manuel yapıyorum 3 kod alıyorum açıyorum ama botta olmuyor
  • 11-09-2023, 01:17:54
    #4
    Sadece smsactive sitesinde oluyo diye biliyorum 5sim vs kabul etmiyodu
  • 11-09-2023, 01:19:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    asknMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece smsactive sitesinde oluyo diye biliyorum 5sim vs kabul etmiyodu
    sms actiwator de de oluyor sorun o değil manuelde 3 kod alıp bota işletemem
  • 11-09-2023, 01:23:10
    #6
    Hocam pek zamanım yok ama ufak detay vereyim oraya yönelin. BAS'ın kendi modülünü değilde HTTP Client ile Get seçeneğinden sms-activatenin apilerini kullanarak olayı çözebilirsiniz.

  • 11-09-2023, 01:31:40
    #7
    Hangi ülkenin numarasını kullanıyorsunuz hocam peki.
  • 11-09-2023, 01:34:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ülkenin numarasını kullanıyorsunuz hocam peki.
    katogeri değişiyor ama şu sıralar finlandiya hocam
  • 11-09-2023, 01:36:43
    #9
    Platin üye
    Ücretli yardımcı olabilirim.