Merhabalar sms api mevcut numara çekiyorum kod yazdırıyorum herşey sorunsuz ama br kısım hariç 1 numarayı birden fazla kez kullanamazmıyım ?
tarayıcı açıp kapadığında 2.numarayı çekiyor halbuki 1 numara 2-3 hesapta işe yarıyor
browser automation studio sms api hakkında yardım lazım
9
●188
- 11-09-2023, 01:12:37Üyeliği durduruldu
- 11-09-2023, 01:17:51Üyeliği durduruldusağlıyorlar hocam kendim manuel yapıyorum 3 kod alıyorum açıyorum ama botta olmuyorKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 01:19:16Üyeliği durduruldusms actiwator de de oluyor sorun o değil manuelde 3 kod alıp bota işletememasknMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 01:34:03Üyeliği durduruldukatogeri değişiyor ama şu sıralar finlandiya hocamDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
