• 09-09-2023, 23:25:21
    #28
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak olmamalı diye düşünüyorum insanların saçına sakalına biyigina karişmayi ne zaman bırakacak bu insanlar çözemedim
    dimi ne gerek var karışmaya nerde özgürlük
  • 10-09-2023, 00:38:55
    #29
    Kılık ve kıyafet sınırlamaları
    MADDE 4 – (1) Öğrenciler;
    a) Öğrenim gördükleri okulun arması ve rozeti dışında nişan, arma, sembol, rozet ve benzeri takılar takamaz,
    b) İnsan sağlığını olumsuz yönde etkileyen ve mevsim şartlarına uygun olmayan kıyafetler giyemez,
    c) Yırtık veya delikli kıyafetler ile şeffaf kıyafetler giyemez, ç) Vücut hatlarını belli eden şort, tayt gibi kıyafetler ile diz üstü etek, derin yırtmaçlı etek, kısa pantolon, kolsuz tişört ve kolsuz gömlek giyemez,
    d) (Değişik: 22/9/2014-2014/6813 K.) Okullarda yüzü açık bulunur; siyasî sembol içeren simge, şekil ve yazıların yer aldığı fular, bere, şapka, çanta ve benzeri materyalleri kullanamaz; saç boyama, vücuda dövme ve makyaj yapamaz, pirsing takamaz, bıyık ve sakal bırakamaz,
    e) (Değişik: 22/9/2014-2014/6813 K.) Okul öncesi eğitim kurumlarında ve ilkokullarda okul içinde baş açık bulunur.
  • 10-09-2023, 11:48:27
    #30
    Lisede yasak.
  • 10-09-2023, 11:49:33
    #31
    Yasak olması gerekir. Fakat benim çocuğu okuldan almaya falan ben gidiyorum. Öğretmen hanımları ve beyleri görüyorum içler acısı. Bazıları mini etek ile sanki düğüne gider gibi gelmiş. Bazıları ise kirli sakala benzer bir sakal, kot pantolon vs... Kot pantolon vs giymelerine karşı değilim ama biraz daha klasiğe yakın giymelerini ve üzerlerine başlarına dikkat etmeleri gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta örnek durumdalar.. Öğretmen saçını sakalını düzgün kesmiyorsa öğrencinin yapmasını beklemek hata olur.
  • 10-09-2023, 11:58:02
    #32
    metean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçen sene son sınıflar özelinde böyle bi sey yoktu bu sene noldu anlamadim (sakallar cok hizli uzuyor napabilirimki)
    misal bir çılgınlık yapıp traş olabilirsin ?
  • 10-09-2023, 12:03:22
    #33
    metean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçen sene son sınıflar özelinde böyle bi sey yoktu bu sene noldu anlamadim (sakallar cok hizli uzuyor napabilirimki)
    3 teneffüsde bir traş ettirmediklerine şükret
  • 10-09-2023, 12:34:32
    #34
    Sistem düzen ile işler saçma bulduğumuz çoğu şey bu işe yarıyor. öğrenci adam izin verilen herşeyin suyunu çıkarır.
  • 10-09-2023, 12:37:23
    #35
    Net bir şekilde yasak.
  • 10-09-2023, 12:38:05
    #36
    Üyeliği durduruldu
    şimdiki nesili eğitecek olan öğretmenlere sabırlı olmalarını diliyorum.
    ayrıca bu nasıl soru!?