Yasak olması gerekir. Fakat benim çocuğu okuldan almaya falan ben gidiyorum. Öğretmen hanımları ve beyleri görüyorum içler acısı. Bazıları mini etek ile sanki düğüne gider gibi gelmiş. Bazıları ise kirli sakala benzer bir sakal, kot pantolon vs... Kot pantolon vs giymelerine karşı değilim ama biraz daha klasiğe yakın giymelerini ve üzerlerine başlarına dikkat etmeleri gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta örnek durumdalar.. Öğretmen saçını sakalını düzgün kesmiyorsa öğrencinin yapmasını beklemek hata olur.