Logoda neden Google yazıyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logoda neden Google yazıyor?
19
●
950
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Logoda neden Google yazıyor?
1
2
3
09-09-2023, 01:11:08
#10
SocialNexus
Üyeliği durduruldu
Altair adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google r10 a reklam için ödeme yapıyor hocam o yüzden
Sizede ödeme yapıyor mu hocam?
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiden buralar dutluktu yeğenim
O zamanlar örümcek severler forumuydu
R10 belediyesi vardı
Tee o zamandan kalma rokito falan.
İyi akşamlar dayıcım..
09-09-2023, 01:11:17
#11
NymO
fâni editör.
Google fan forumu olduğu için (:
(Doğru bilgi)
09-09-2023, 01:11:57
#12
SocialNexus
Üyeliği durduruldu
NymO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google fan forumu olduğu için (:
(Doğru bilgi)
Herkes farklı birşey diyor ama bakalım
09-09-2023, 01:13:00
#13
A.AY
Altında bir mazi yattığı için.
09-09-2023, 01:14:09
#14
Misafir
Sebastiyan'ı özledik
@
Coşkun Çetin
; sal çocuğu ortalık bir şenlensin
fatihemre
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
09-09-2023, 01:15:23
#15
SocialNexus
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sebastiyan'ı özledik
@
Coşkun Çetin
; sal çocuğu ortalık bir şenlensin
Sebastiyan?
09-09-2023, 01:17:42
#16
fatihemre
09-09-2023, 01:17:57
#17
Misafir
SocialNexus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sebastiyan?
https://www.google.com/search?q=r10....obile&ie=UTF-8
Çok meşhur aslında kendisi ama kayıp epeydir.
09-09-2023, 01:54:13
#18
yaziliman
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google 10 yıllık anlaşma yaptılar diye duymuştum bir konu da
şehir efsanesi de olabilir
derin r10 daha iyi bilir
Hocam umarım ironidir
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler