Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google r10 a reklam için ödeme yapıyor hocam o yüzden
Sizede ödeme yapıyor mu hocam?
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden buralar dutluktu yeğenim
O zamanlar örümcek severler forumuydu
R10 belediyesi vardı
Tee o zamandan kalma rokito falan.
İyi akşamlar dayıcım..