• 08-09-2023, 18:47:44
    #1
    Merhabalar nays üzerinden borç alabilen var mı süreç nasıl işliyor.
    Ben denedim ama alamadım ya bilgi değiştir ya da gelir beyanını değiştir iş bankasına gel diyor. Bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim
  • 08-09-2023, 18:53:33
    #2
    ben görüntülü görüşme ile müşteri oldum borç alabiliyorum taksit taksit yada hemen ödeme yapabiliyorsun ve ödeme tarihini ister sonraki gün ister 3 ay sonra gibi ayarlayabiliyorsun
    (uygulama asla SS almaya müsade etmiyor yoksa görselle anlatırdım.
    VE kartım dijital fiziksel oluyormu bilmiyorum.
  • 08-09-2023, 18:55:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben 2bin aldım ödüyorum şuanda
  • 08-09-2023, 19:24:51
    #4
    Hocam almanızı tavsiye etmem cumartesi teknik hata olmuş uygulamada ödediğim borç tutarı yansımadı teknik destek her aradığımda farklı yanıt veriyordu en son bir tane bilir kişiye denk geldim sorunu çözebildik.
  • 08-09-2023, 19:38:49
    #5
    Pandora01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben görüntülü görüşme ile müşteri oldum borç alabiliyorum taksit taksit yada hemen ödeme yapabiliyorsun ve ödeme tarihini ister sonraki gün ister 3 ay sonra gibi ayarlayabiliyorsun
    (uygulama asla SS almaya müsade etmiyor yoksa görselle anlatırdım.
    VE kartım dijital fiziksel oluyormu bilmiyorum.
    Ben de aldırmıyor ya bütün ailede denedim aynı şekilde eni sonu işbankasına gidiceğim.

    alprnoffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam almanızı tavsiye etmem cumartesi teknik hata olmuş uygulamada ödediğim borç tutarı yansımadı teknik destek her aradığımda farklı yanıt veriyordu en son bir tane bilir kişiye denk geldim sorunu çözebildik.
    Size öyle denk gelmiş hocam alan binlerce kişi var ne de olsa.
  • 08-09-2023, 20:08:19
    #6
    borç alma ve ödeme konusunda her hangi sorun yok 6 aydır alıyorum sürekli taksit ile ödüyorum zorlıyor ama olsun zor günde destekçi
  • 08-09-2023, 21:18:46
    #7
    Huseyinay271 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borç alma ve ödeme konusunda her hangi sorun yok 6 aydır alıyorum sürekli taksit ile ödüyorum zorlıyor ama olsun zor günde destekçi
    Ben hiç alamıyorum ya lazımdı bu ay :/