• 07-09-2023, 19:29:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba telsizci (gemi) astsubay ve ikmal (gemi) astsubayı maasi ne kadar acaba ? Bilgisi olan benimle paylaşabilirse sevinirim
  • 07-09-2023, 19:32:47
    #2
    Pozisyonlarına göre değişiyor mu maaşlar ? Benim bildiğim görev yeri etkendi sadece tüm rütbeler aynı alıyordu. NATO üslerinde görev yapanlar hariç.
  • 07-09-2023, 19:39:34
    #3
    29-36
  • 07-09-2023, 19:39:34
    #4
    Astsubat çavuş mu? Üstçavuş mu? Başçavuş mu? Kıdemli mi değil mi? Bunlar bile etkiliyor maaş skalasını..
  • 07-09-2023, 19:42:30
    #5
    Merhabalar, zamanında şöyle bir içerik oluşturmuştuk ( Subay Maaşı 2023 ) ama askeri personellerin maaşları çalışan tanımadıkça kestirmek zor. Bulundukları konum, statü eş ve çocuk durumuna göre maaşları oldukça değişken. Bildiğim kadarıyla en düşük 27k ila 33k arasında maaş alıyorlar.
  • 07-09-2023, 19:51:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pozisyonlarına göre değişiyor mu maaşlar ? Benim bildiğim görev yeri etkendi sadece tüm rütbeler aynı alıyordu. NATO üslerinde görev yapanlar hariç.
    Hiç bilgim yok hocam siz öyle biliyorsanız doğrudur . Zaten ortalama maaşlarını merak ediyordum
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29-36
    Teşekkürler. Tam beklediğim cevap. Sadece hangi aralıklarda maaş aldıklarını merak etmiştim.
    ceocreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astsubat çavuş mu? Üstçavuş mu? Başçavuş mu? Kıdemli mi değil mi? Bunlar bile etkiliyor maaş skalasını..
    Bir tanıdıklarımın maaşlarını merak ediyordum da tam rütbelerini bilmiyorum hocam. Ortalama maasi merak etmiştim
    caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, zamanında şöyle bir içerik oluşturmuştuk ( Subay Maaşı 2023 ) ama askeri personellerin maaşları çalışan tanımadıkça kestirmek zor. Bulundukları konum, statü eş ve çocuk durumuna göre maaşları oldukça değişken. Bildiğim kadarıyla en düşük 27k ila 33k arasında maaş alıyorlar.
    Teşekkürler hocam ortalama maaşı merak etmiştim zaten. Sitenizdeki reklamlara tıkladım
  • 07-09-2023, 19:52:48
    #7
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bilgim yok hocam siz öyle biliyorsanız doğrudur . Zaten ortalama maaşlarını merak ediyordum

    Teşekkürler. Tam beklediğim cevap. Sadece hangi aralıklarda maaş aldıklarını merak etmiştim.

    Bir tanıdıklarımın maaşlarını merak ediyordum da tam rütbelerini bilmiyorum hocam. Ortalama maasi merak etmiştim

    Teşekkürler hocam ortalama maaşı merak etmiştim zaten. Sitenizdeki reklamlara tıkladım
    1 yıl dzkk’da astsubaylık yaptım en doğru kaynak ayağınıza geldi
  • 07-09-2023, 19:58:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl dzkk’da astsubaylık yaptım en doğru kaynak ayağınıza geldi
    Neden bıraktınız ki hocam
  • 07-09-2023, 19:58:56
    #9
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bıraktınız ki hocam
    Yedek astsubaydım bırakmadım askerlik görevimi yaptım