• 07-09-2023, 17:10:00
    #1
    Bir arkadaşımın Monitörü kırıldı 27" Tamirci tavsiyesi olan varmıdır ? Veya kalan parçaları nasıl değerlendirebilirim ?

    İstanbul Anadolu yakası olursa iyi olur



  • 07-09-2023, 17:19:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    keşke kırık olan yeri çekseydin de fikir verseydik
  • 07-09-2023, 17:21:07
    #3
    Merhaba, benim de elimde Rampage monitör var. Kedi üzerine koku attı ve ekranın bir bölümünde görüntü gitti. Anlayan varsa ben de göndermek isterim.
  • 07-09-2023, 17:27:13
    #4
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke kırık olan yeri çekseydin de fikir verseydik
    cihaz benim değil istedim