• 05-09-2023, 22:27:41
    #1
    Merhabalar,bilgisayarımı yaklaşık 1 hafta önceye kadar 7 gün açık tuttum,ondan sonra bilgisayarım tekte açılmamaya başladı.Power tuşuna basıyorum ekrana ASUS yazısı geliyor sonra siyah kalıyor.Sonra kasanın üzerinden yeniden başlatma tuşuna basıyorum öyle açılıyor.Sorun nerede olabilir nasıl çözebilirim?

    Özellikler

    İ7-6700
    GTX 1050 Ti
    16 GB Ram
    Windows 10
  • 05-09-2023, 22:30:39
    #2
    Genelde 2 sebepten olur;

    Hızlı başlat özelliği ve BIOS. Bu özelliği Denetim Masasından kapatın ve tekrar deneyin. Olmazsa BIOS sıfırlayın
  • 05-09-2023, 22:30:39
    #3
    Hocam 1 hafta açık tuttuktan sonra bilgisayarda sorun aramak çok iyimş.
  • 05-09-2023, 22:33:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    Açık tutmanın sorun oluşturduğunu düşünmüyorum şayet tüm sunucularım 7/24 açık.
  • 05-09-2023, 22:34:08
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 hafta açık tuttuktan sonra bilgisayarda sorun aramak çok iyimş.
    2 hafta açık tuttuğumda oldu şu şeye kadar birşey olmamıştı
  • 05-09-2023, 22:42:46
    #6
    benimde ilkte mavi ekran geliyor escye basıyorum sonra bios ekranı geliyor f10a basııyorum kaydediyorum öyle açılıyor
  • 05-09-2023, 23:45:59
    #7
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde ilkte mavi ekran geliyor escye basıyorum sonra bios ekranı geliyor f10a basııyorum kaydediyorum öyle açılıyor
    Her seferinde mi? Ben bilgisayarı bu şekilde açarım sıkıntı yokta yarın öbür gün yeniden başlat tuşuylada açılmazsa sıkıntı
  • 05-09-2023, 23:47:10
    #8
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her seferinde mi? Ben bilgisayarı bu şekilde açarım sıkıntı yokta yarın öbür gün yeniden başlat tuşuylada açılmazsa sıkıntı
    pcyi her açtığımda böyle hocam
  • 07-09-2023, 09:34:16
    #9
    MelihKotbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde 2 sebepten olur;

    Hızlı başlat özelliği ve BIOS. Bu özelliği Denetim Masasından kapatın ve tekrar deneyin. Olmazsa BIOS sıfırlayın
    Hocam artik açılıyor ama bi 5 dakika beklemem gerekiyor.Hizli başlat özelliğini ne zaman acayim? (BIOS sifirlamadim)