• 04-09-2023, 17:27:03
    #1
    Tradingview yıllık üyelik arıyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır?
  • 04-09-2023, 17:32:17
    #2
    maalesef öyle birşey yok üstad. keşke olsa.. bizim para birimine göre fiyatlar çok pahalı. eğer küçük yatırımcı isen gerçekten zor. bizdeki veri dağıtım firmaları da işi sougun boyutuna taşıdıkları gibi programların özelliklerini de kısıtlamaya başladılar. TW'da geçenlerde bir hafta on gün süren bir indirim vardı ama sanırım bitti. o da yıllık planlarda değil, sadece ilk ay içindi...