• 03-09-2023, 19:02:58
    #1
    İlk almayı hayal ettiğim iki tişört sizce de çok güzel degiller mi?


  • 03-09-2023, 19:05:15
    #2
    Barçayı almanızı öneririm
  • 03-09-2023, 19:06:09
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Üstteki güzel alttaki kötü
  • 03-09-2023, 19:09:11
    #4
    nkuno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barçayı almanızı öneririm
    Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
  • 03-09-2023, 19:14:28
    #5
    bymatrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
    herkes özgür hocam insanları ayırtmanın gereği yok.
  • 03-09-2023, 19:14:37
    #6
    bymatrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
    Hocam o zaman real madrid formasını al
  • 03-09-2023, 19:14:47
    #7
    2. Güzelmiş hocam.
  • 03-09-2023, 19:43:20
    #8
    bymatrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
    bu yorum saka mi sjsjzjsj madem escinselligi savunuyor ve bu sana göre kötü, neden secenek olarak ekliyorsun? sjsjsjs
  • 03-09-2023, 19:51:19
    #9
    Şöyle olanlar bizden değildir, böyle olanlar bizden değildir... Bu zihniyeti aşmak lazım. Sonuçta onlarla yatıp kalkmıyorsun. Eleştirilecek başka şey bul ya da bu ortaçağ zihniyetine devam et