Kredi Kartı Hakkında Soru | R10+
14
●480
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 03-09-2023, 01:43:55Asgari ödeme tutarı sanırım 25.000₺ altındaki kartlar için 1/5 hocam ama benim limitim 100.000₺ olduğu için %40 oluyor.metean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2023, 01:59:501. Alışveriş faizi 4.000 TL'ye uygulanır.kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Bkz. 1
3. Günlükten kasıt aylık %2,81 olarak belirttiğin oranın 30'da 1'inin gün gün yansıyacağı. Yarım ay ödemezsen 2,81/2=1,41 gibi... - 03-09-2023, 02:05:21Böyle karışık bir konuyu okuyup yanıt verdiğiniz için çok teşekkür ederimmener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.000₺'ye yansıdığından kesinlikle eminsiniz değil mi?
Birde 3. olarak dediğiniz %2,81'lik oranın 30'a bölünmesi değil mi? Örneğin faiz o oran ile 3000₺ oluyor ise günlük 3000₺ değil 100₺ oluyor. - 03-09-2023, 02:24:10Kalan ekstra borcundan faizlendirme yapılır. Asgari ödeme işlemini her ay yapamazsınız. Yanlış hatırlamıyorsam 3 ay kadar yapılabiliyor.
- 03-09-2023, 02:36:07Yanıtınız için teşekkür ederimorhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yani 4000₺'ye uygulanır diyorsunuz öyle mi?
Birde asgari ödeme ile ilgili emin misiniz biraz baktım ama dediğiniz sınırlamayı göremedim. Acaba 3 ay olarak hatırladığınız bu olabilir mi?

- 03-09-2023, 11:48:52Eminim, evet doğru anlamışsın.kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ayda bir tüm dönem borcunu ödersen daha iyi olur, arkadaşa katılıyorum. 2 ay asgari, bir ay dönem borcu ödemesi şeklinde, sorun olmaz.
Yalnız asgarinin üstünde kalan kısma (4000 TL) uygulanabilecek en yüksek faiz oranı, politika faiz artışı ile artırılıyor bu aralar. 2,81'i sabit düşünme:
https://www.tcmb.gov.tr/wps/wcm/conn...+Faiz+Oranlari
