• 02-09-2023, 22:08:11
    #1
    Deneyimleriniz neler? Çok hızlı cihaz diyorlar genellikle ve pişman olana denk gelmedim. Herkes övüyor. İyi mi sizce? Alınır mı?
  • 02-09-2023, 22:15:56
    #2
    Bende a54 aldım pzt gelcek nasıl kullanan varmı?
  • 02-09-2023, 22:23:43
    #3
    XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende a54 aldım pzt gelcek nasıl kullanan varmı?
    Çoğunluk iyi diyor hocam
  • 02-09-2023, 22:31:17
    #4
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneyimleriniz neler? Çok hızlı cihaz diyorlar genellikle ve pişman olana denk gelmedim. Herkes övüyor. İyi mi sizce? Alınır mı?
    Geçen de bu konuyu açmıştınız daha almadınız mı

    Bende almayı düşünüyorum yine takip
  • 02-09-2023, 22:39:59
    #5
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen de bu konuyu açmıştınız daha almadınız mı

    Bende almayı düşünüyorum yine takip
    Vaktim olmamıştı hocam yarın vatana gidicem, son kez sorayım dedim
  • 02-09-2023, 22:56:57
    #6
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğunluk iyi diyor hocam
    Siz neden tercih etmediniz?
  • 02-09-2023, 23:02:26
    #7
    A33 var bende ben memnunum
  • 02-09-2023, 23:28:07
    #8
    XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz neden tercih etmediniz?
    Qrada 3 4 k fark var hocam ve aralarında büyük farklar yok. A34 daha mantıklı geldi