• 02-09-2023, 19:11:05
    #1
    Merhaba, çevremde altyapı olmadığı için evime internet alamıyorum. "Magnet" adında bir cihaz çıkarmışlar, mobil veri üzerinden internet dağıtıyor. Bulunduğum noktada 100 Mbps hızı gösteriyor.benim alacağım tarife ise 12 Mbps Bu cihazı sabit bir şekilde kullanabilir miyim, deneyimleyen birisi var mı? Ne düşünüyorsunuz?
  • 02-09-2023, 20:40:19
    #2
    Türk Telekom çalışanıyım altyapın gelesiye kadar kullanacaksın altyapın gelince onu söküp internet verecekler internet ihtiyacın varsa tek seçeneğin o zaten