Hız testi sonucum 30mbps, ama telefon laptop playstatıon vs nereden baglanırsak baglanalım bazen internet hızı eh işte bazende berbat. Defalarca aradım altyapınız iyi evinizin hattı iyi vs deyip geçiştiriyorlar. En son bu aksam teknik destege baglandım, internet genişletici cihazları önerdiler ve satmaya başladılar evinizde birşeyler sinyal kesiyor dediler. Mantıklı gelmedi, sebebide evim 2.katta olmasına rağmen apartman girişinden bile telefonum wifi'ye bağlanıyor. Sizce sorun nedir?
Gerekli teknik bilgileri anlamama rağmen anlayan biri vardır umuduyla aşağıya bırakıyorum


