Merhabalar;
Boş olduğum zamanlarda tasarımlardan anlamadığım halde ihtiyacımı giderebilecek tasarımlar yapmaya çalışıyorum. Bir çok kişiden ilham olarak tasarım yapmaya başladım. Daha fazla üzerinde dursam geliştirebileceğime eminim. Sizce başlangıca göre yaptığım örnek konu tasarımı nasıl ? Nelere dikkat etmeliyim, hatalarım neler ? Yorumlara, önerilere ve eleştirilere açığım.
Yaptığım Konu Tasarımı: ( Ekran küçülterek görüntü alındığı için görüntü kalitesi düşüktür)
https://hizliresim.com/k6vr0ue
Amatör Tasarımımı Yorumlarmısınız ?
13
●454
- 01-09-2023, 10:33:49
- 01-09-2023, 10:38:12Onur tasarım yaparken yakalamak istediğin çizgi nedir neye ilham vermek istiyorsun onu bir de hele tasarım konusunda tecrübeli arkadaşlar daha detaylı anlatacaktır ama benim bildiğim temelde iki yaklaşım vardır sadelik ve işlevsellik bu çizgilerden hangisini yakalamak istiyorsun ona göre yorumlayalım
- 01-09-2023, 10:46:34Merhabalar;Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım olarak göze hoş gelebilecek sade anlaşılabilir fakat işlevselde olan bir tasarım yapmak istiyorum. Çok hareketli tasarımlarda yapabiliyorum fakat bunun göze hoş geldiğinden emin değilim. - 01-09-2023, 10:51:06Başlangıç seviyesi için güzel hevesinizi kırmayın herkes bu şekilde başladı bir anda profesyonel işler çıkarmayı beklemeyin.
Konu tasarımının amacı bir konuyu yani anlatılmak istenilen mesajı dikkat çekici ve ilgi çekecek şekilde anlatmak. Sizin tasarımlarınız tasarımdan ziyade normal konu gibi olmuş. Daha ilgi çekici renkler, daha ilgi çekici görseller ile tasarımı zenginleştirin. Örnek olarak bu tasarımı r10 sitesine yüklediğimizde tasarım olduğunu kimse anlamayacak normal birisi r10 da konu açmış sanacak çünkü sade duruyor ilgi çekmiyor.
Bunların haricinde hizalamalar ve düşünce güzel. Örnekler yapmaya devam edin. Hatta kendi başınıza değil referans amaçlı ve kendinizi geliştirmek için 5-10 kişiye ücretsiz iş yapın. Kişiler sizi yönlendirecek şurası kırmızı olsun burada şu olsun gibi. Yani yapa yapa kendinizi daha iyi geliştirirsiniz.