Merhabalar arkadaşlar server 2012 kurulu bir serverım var bu serverda muhasebe programı kurulu
benim istediğim bir kullanıcı açmak istiyorum ama bu kullanıcı ana kullanıcıdan bağımsız olsun yani c bölümündeki programlar bu kullanıcıda gözükmesin ve çalışmasın ki client bağlantısı yapabileyim.
ayrı bir program kurunca ana kullanıcıda gözükmesin bu şekilde işlem yapmak mümkün müdür.