Merhabalar arkadaşlar server 2012 kurulu bir serverım var bu serverda muhasebe programı kurulu
benim istediğim bir kullanıcı açmak istiyorum ama bu kullanıcı ana kullanıcıdan bağımsız olsun yani c bölümündeki programlar bu kullanıcıda gözükmesin ve çalışmasın ki client bağlantısı yapabileyim.
ayrı bir program kurunca ana kullanıcıda gözükmesin bu şekilde işlem yapmak mümkün müdür.
Server 2012 R2 bağımsız kullanıcı açma hk.
0
●20