• 29-08-2023, 12:59:14
    #1
    Merhaba R10, merak ediyorum da acaba aramızda benimle arkadaş olmak isteyen var mı? Cidden çok yalnızım ve bu durum artık depresyona sokmaya başladı beni... Hatta öyle ki ben bunun için websitemi reklam panosuna çevirip ads ile reklam verdim... Ama tabii ulaşan olmuyor daha... tek istediğim beraber iş hayatından zevk alarak bir şeyler yapmak ancak cidden beyin fırtınalarından zevk alan birini hala bulamadım...
  • 29-08-2023, 13:01:19
    #2
    Benle arkadaş olur musun?
  • 29-08-2023, 13:01:20
    #3
    quarktheorynuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10, merak ediyorum da acaba aramızda benimle arkadaş olmak isteyen var mı? Cidden çok yalnızım ve bu durum artık depresyona sokmaya başladı beni... Hatta öyle ki ben bunun için websitemi reklam panosuna çevirip ads ile reklam verdim... Ama tabii ulaşan olmuyor daha... tek istediğim beraber iş hayatından zevk alarak bir şeyler yapmak ancak cidden beyin fırtınalarından zevk alan birini hala bulamadım...
    ne iş yapıyorsun
  • 29-08-2023, 13:02:07
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benle arkadaş olur musun?
  • 29-08-2023, 13:02:18
    #5
    hadi arkadaş olalım.
  • 29-08-2023, 13:03:53
    #6
    Google play 'da "Eris" , Tarayıcıda "angelreturn"
    iPhone'da var mı uygulama emin değilim.
    onlarca arkadaş edindim ama global ağırlıklı, Keza türk çok var çevremde indirip incele tavsiye ederim.

    Dipnot; Lütfen bana PM ile ulaşmayın herşey Google'da yazmakta. 😊
  • 29-08-2023, 13:04:55
    #7
    Herkesle arkadaş olabilirim...
  • 29-08-2023, 13:05:34
    #8
    Kardeşim benim eminim ki bu platformda sayısız arkadaş edinirsin.
    Ancak sebep farketmeksizin kendinin, potansiyelinin ve yapabileceklerinin ucunun olmadığını hatırla isterim.ol takma hayatı kafaya gül geç. Gez öğren keşfet sev sevil. Ne yapıyorsan ne yeni birşey deniyorsan buna devam et.
    Herşey gönlünce olsun
  • 29-08-2023, 13:06:00
    #9
    envercigsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne iş yapıyorsun

    Depo elemanıyım hocam...