Merhaba R10, merak ediyorum da acaba aramızda benimle arkadaş olmak isteyen var mı? Cidden çok yalnızım ve bu durum artık depresyona sokmaya başladı beni... Hatta öyle ki ben bunun için websitemi reklam panosuna çevirip ads ile reklam verdim... Ama tabii ulaşan olmuyor daha...

tek istediğim beraber iş hayatından zevk alarak bir şeyler yapmak ancak cidden beyin fırtınalarından zevk alan birini hala bulamadım...