Sizce ne yapmalıyım?
8
●190
- 28-08-2023, 19:33:36Kuryelik yapıyorum şimdi yeni yere geçicem iki seçenek var kurye motoru alıp esnaf kurye yapıcam yada dominos pizza var 5 dk yakınımda oraya giricem 8.5 saat çalışma var ekstra mesai 50 tl sizce ne yapmalıyım dominosa mı gireyim motor alıp esnaf kuryelik mi yapayım
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 28-08-2023, 19:40:37Attığın pakete göre değişiyorJerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam kendi işin olduğundan rahat olduğunu düşünüyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esnaf kuryelik yaparsam sadece motor almaya param yetiyor muhasebesi var şirket açması var ailemden hane para alırım ama borçlu başlarım dominosta 8.5 saat asgari ücret ek saate 50 tl paket başı primen4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-08-2023, 19:43:21Hocam genede esnaf kuryeliğe dönme şansım var onu düşünüyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2023, 19:46:32Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.O zaman risk potansiyelini kaldır ortadan biraz dominosta çalışın 3-5 ay kadar bir süreç yeterli olur herhalde tam anlamıyla motor alımınızdada katkı sağlar ekstra tüm işlerinizide halledersiniz sonrasında yapmak isterseniz yaparsınız kışın zorluklarıda var malum yine siz bakarsınız duruma görenihatozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülenihatozturk bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
Belli ki esnaf kuryeliği yapacak durum pozisyon yok dominos devam o zaman..