merhaba
kredi kartına 30bin lira borcum var ama maaşım ucu ucuna yetiyor bana çok az miktar kalıyor ancak kredi kartını ödüyorum ve tekrar kullanıyorum bu alışkanlık yaptı yada parasız olunca direk ona güvenip sarılıyorum ne yapmalıyım ?
Ben de 20 bin TL borçlandim ama hiç pişman değilim hocam. Sonuçta o parayı yedik, ihtiyacımızı giderdik ve parça parça ödüyoruz ve bize yatırdığımızı geri kullanma imkanı da veriyor, vallaha Allah razı olsun kardeş kardeşe 1 TL borç vermiyor