ygtkan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 20 bin TL borçlandim ama hiç pişman değilim hocam. Sonuçta o parayı yedik, ihtiyacımızı giderdik ve parça parça ödüyoruz ve bize yatırdığımızı geri kullanma imkanı da veriyor, vallaha Allah razı olsun kardeş kardeşe 1 TL borç vermiyor
Kredi aileden akrabadan borç almaktan daha iyidir